Imenik zaposlenih

Občina Kamnik
Glavni trg 24
1240 Kamnik
Uradne ure
Uradne ure - za stranke
  • Ponedeljek: od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 15.00
  • Sreda: od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 17.00
  • Petek: od 8.00 do 13.00
Poslovni čas občine
  • Ponedeljek: od 8.00 do 15.00
  • Torek: od 8.00 do 15.00
  • Sreda: od 8.00 do 17.00
  • Četrtek: od 8.00 do 15.00
  • Petek: od 8.00 do 13.00

Urad župana

Urad župana opravlja naloge, ki se nanašajo na svetovalne, strokovne, organizacijske in administrativne naloge v zvezi z delom župana, objavo občinskih predpisov, strokovno in administrativno delo za delovna telesa župana, protokolarne in promocijske zadeve za župana in podžupana občine, strokovna in druga opravila pri sodelovanju občine z drugimi občinami in lokalnimi skupnostmi drugih držav, sodelovanje z verskimi skupnostmi, kadrovske zadeve, vodenje upravnega postopka s področja upravnih zadev ter zadev, ki ne sodijo v delovno področje drugih občinskih upravnih organov, tehnična in pomožna opravila za potrebe urada župana, tehnične naloge v zvezi z gospodarjenjem z nepremičninami in tehnično opremo, ki so v lasti ali upravljanju Občine Kamnik, opravljanje strokovnih, organizacijskih in administrativno-tehničnih nalog za občinski svet, delovna telesa občinskega sveta in nadzorni odbor, sodelovanje pri izvedbi zahtevnejših razvojnih projektov, sodelovanje pri pripravi in vodenju investicij iz delovnega področja urada, izvajanje disciplinskih in odškodninskih postopkov iz delovnih razmerij, naloge v zvezi z volilnimi in referendumskimi opravili iz zakonsko določenih pristojnosti občinske uprave, izvajanje strokovnih in organizacijskih nalog ter pomoč pri oblikovanju in realizaciji programov za ožje dele občine, spremljanje izvajanja nalog iz pristojnosti ožjih delov občine ter priprava predlogov za ukrepe, naloge na področju informatike, načrtovanja in posodabljanja ter vzdrževanja informacijskega sistema občine, ter vzdrževanje in vsebinsko dopolnjevanje spletnih strani občine, organizacija in izvajanje nalog pisarniškega poslovanja, izvajanje centralnega elektronskega in fizičnega arhiviranja gradiv, izvajanje nalog sprejemne pisarne, v skladu s predpisi o pisarniškem poslovanju ter ravnanju z dokumentarnim gradivom, sprejem in odprema pošte, vodenje evidence zadev in dokumentov, izvajanje nalog s področja zaščite in reševanja, dejavnost interne kuhinje, spremljanje izvrševanja sklenjenih pogodb iz delovnega področja urada, druge naloge, ki sodijo v področje dela urada župana.
 
Tajništvo Urada župana
Telefonska številka: 01/8318-117Elektronska pošta: tajnistvo@kamnik.si
Andrej Osolnik
Pisarna 40/I. nad.
Direktor občinske uprave
dr. Franc Hribernik
Pisarna: 34/I. nad.
Podsekretar - za kadrovske in splošne zadeve
Kristina Zabavnik
Pisarna: 31/I. nad.
Višja svetovalka za delovanje organov občine
Brigita Vavpetič
Strokovna sodelavka VII/2 (II)
Lidija Petek Malus
Pisarna: 39/I. nad.
Strokovna sodelavka VII/2 (II)
Brane Golob
Pisarna: 37/I. nad.
Višji referent
Martin Vodlan
Pisarna: 78/III. nad.
Hišnik V
Rafaela Šalja
Ekonom V

Oddelek za premoženjsko-pravne in splošne zadeve

Oddelek za premoženjsko-pravne in splošne zadeve opravlja naloge na področjih spremljanja sprememb zakonov in drugih aktov, ki vplivajo na delovanje občine, zastopanja občine v postopkih pred upravnimi in sodnimi organi, vodenja postopkov na drugi stopnji, vodenja in odločanja v zahtevnejših upravnih postopkih, pravna pomoč organom občine, izdelava pravnih ocen posameznih dejanj organov občine, preverjanje in pripravljanje zahtevnejših pogodb in splošnih aktov za občinsko upravo, pripravljanje dokumentacije za reševanje sporov na sodiščih in izvensodno poravnavo sporov, pripravljanje gradiv za Občinski svet in njegova delovna telesa s svojega delovnega področja, priprava zemljiškoknjižnih predlogov, strokovna pomoč javnim uslužbencem pri vodenju upravnih postopkov, organiziranje in izvajanje občinske redarske, inšpekcijske službe ter prekrškovnega organa, opravljanje nadzora nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti, vodenje postopkov dodeljevanja neprofitnih stanovanj in reševanje stanovanjske problematike občanov, pridobivanje, prodaja, menjava, oddajanje in najem nepremičnin ter drugega premoženja, izvajanje upravnega poslovanja, gospodarjenje s premoženjem občine, pravno spremljanje sklenjenih pogodb, sodelovanje pri pripravi in vodenju investicij iz delovnega področja oddelka, spremljanje izvrševanja sklenjenih pogodb iz delovnega področja oddelka, druge naloge, ki sodijo v delovno področje tega oddelka.

Dokumenti oddelka
Maja Sušnik
Pisarna: 20/I. nad.
Vodja oddelka, podsekretarka
Nika Ovijač
Pisarna: 19/I. nad.
Višja svetovalka za reševanje pravnih zadev
Sanja Peklar
Pisarna: 31/I. nad.
Višja svetovalka za urejanje premoženjsko-pravnih in drugih zadev
Lidija Fujan
Pisarna: 21/I. nad.
Svetovalka za premoženjsko-pravne in splošne zadeve
Eva Cerar
Pisarna: 21/I. nad.
Višja svetovalka za premoženjsko-pravne in splošne zadeve
Branka Peterlin
Pisarna: 1/P
Strokovna sodelavka VI
Ingrid Pančur
Pisarna: 1/P
Administratorka V
Robert Zajc
Pisarna: Maistrova 18
Občinski redar
Bogomira Skvarča Jesenšek
Maistrova 18, Kamnik
Inšpektorica svetnica

Oddelek za gospodarske dejavnosti, gospodarske javne službe in finance

Oddelek za gospodarske dejavnosti, gospodarske javne službe in finance opravlja naloge, ki se nanašajo na pripravo in izvajanje proračuna, pripravo zaključnega računa, opravljanje finančnih in knjigovodskih ter drugih strokovnih opravil za proračun, občinske sklade ter druge uporabnike proračunskih sredstev, spremljanje in oblikovanje cen iz občinske pristojnosti, pripravo poročil in informacij za obravnavo v organih občine, izdelavo predlogov za uvedbo občinskih davkov in taks, pripravo razvojnih usmeritev in predlogov ukrepov, spremljanje izvajanja razvojnih usmeritev in predlogov ukrepov, odločanje o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenešene državne pristojnosti, zagotavljanje delovanja pospeševalne mreže za malo gospodarstvo in turizem na lokalni ravni, svetovanje s področja podjetništva, pospeševanje turizma, kmetijstva, obrti, pripravo predlogov načina izvajanja obveznih gospodarskih javnih služb in izbirnih gospodarskih javnih služb, pripravo razvojnih programov gospodarskih javnih služb, določanje standardov in normativov za opravljanje gospodarskih javnih služb, zagotavljanje in uporabo javnih dobrin in storitev, pripravo koncesijskih aktov in vodenja postopkov za dodelitev koncesij s področja javnih gospodarskih služb, vodenje katastra infrastrukturnih objektov gospodarskih javnih služb, vodenje nadzora nad izvajanjem nalog in poslovanjem gospodarskih javnih služb, sodelovanje pri pripravi ter vodenju investicij iz delovnega področja oddelka ter upravljanje in gospodarjenje z infrastrukturnimi objekti ter napravami, pripravo, izdelavo in izvajanje programov cestne dejavnosti, pripravo, izdelavo in izvajanje programov komunalne in energetske dejavnosti, pripravo, izdelavo in izvajanje programov varstva okolja, zavarovanje premoženja občine, nabave osnovnih sredstev, inventarja in potrošnega materiala za delovanje občinske uprave, spremljanje izvrševanja sklenjenih pogodb iz delovnega področja oddelka, druge naloge, ki sodijo v področje tega oddelka.

Dokumenti oddelka
Timotej Štritof
Pisarna: Maistrova 18
Podsekretar - vodja oddelka
Marija Kos
Pisarna: 63/II. nad.
Podsekretarka - pomočnica vodje oddelka za področje finančnega poslovanja
mag. Matjaž Srša
Pisarna: 60/II. nad.
Podsekretar
Katarina Ščetinin
Pisarna: 58/II. nad.
Višja svetovalka za gospodarske dejavnosti in finance
Lidija Božič
Pisarna: 63/II. nad.
Višja svetovalka za proračun in zaključni račun
Klavdija Vidmar
Pisarna: 59/II. nad.
Svetovalka za gospodarske javne službe in varstvo okolja
Peter Osolnik
Pisarna: Maistrova 18
Višji svetovalec za gospodarske javne službe
Sandi Borec
Pisarna: 22/I. nad.
Višji svetovalec za gospodarske javne službe in projektno delo
Marjan Semprimožnik
Pisarna: 59/II. nad.
Strokovni sodelavec VII/2 (II)
Špela Urh
Pisarna: 64/II nad.
strokovna sodelavka VII/2 (II)
Anja Sagadin Bedrač
Pisarna: 58/II. nad.
Strokovna sodelavka VII/2 (II)
Gabi Burja
Pisarna: 42/II. nad.
Finančnica VII/1
Margareta Matjaž Pušnik
Pisarna: 43/II.nad.
Finančnica VII/2 (II)
Metka Mali
Pisarna: 42/II. nad.
Finančnica VII/1

Oddelek za družbene dejavnosti

Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na pripravo in izvajanje planov iz delovnega področja oddelka, pripravo razvojnih usmeritev, spremljanje izvajanja usmeritev in pripravo predlogov ukrepov ter pospeševanja na področju predšolske vzgoje in varstva, osnovnega šolstva, zdravstva, socialnega varstva, kulture, izobraževanja odraslih, športa in raziskovalne dejavnosti, zagotavljanje opravljanja javnih služb na področju družbenih dejavnosti, zagotavljanje varstva in kulturne dediščine na območju občine, zagotavljanje zdravstvenega zavarovanja brezposelnih občanov, uresničevanje ustanoviteljskih in soustanoviteljskih pravic nad občinskimi javnimi zavodi in zavodi, ki jih je ustanovila občina s področja družbenih dejavnosti, sodelovanje pri pripravi ter vodenju investicij iz delovnega področja oddelka, sodelovanje s humanitarnimi organizacijami in društvi, pripravo koncesijskih aktov in vodenje postopkov za dodelitev koncesij iz delovnega področja oddelka, spremljanje izvrševanja sklenjenih pogodb iz delovnega področja oddelka, druge naloge, ki sodijo v področje družbenih dejavnosti.

Dokumenti oddelka
Katarina Vegel
Pisarna: 52/II. nad.
VODJA ODDELKA, PODSEKRETARKA
Uršula Mihelčič Glavan
Pisarna: 49/II. nad.
Višja svetovalka za ohranjanje stavbne dediščine in izgradnjo objektov družbenih dejavnosti
Liljana Mastikosa
Pisarna: 70/III. nad.
Višja svetovalka za področje družbenih dejavnosti
Pepca Podgoršek
Pisarna: 51/II. nad.
Višja svetovalka za področje družbenih dejavnosti
Sara Sitar
Pisarna: 48/II. nad.
VIŠJA SVETOVALKA ZA PODROČJE DRUŽBENIH DEJAVNOSTI
Simona Albiani
Pisarna: 51/II. nad.
STROKOVNA SODELAVKA VII/2 (II)

Oddelek za urejanje prostora

Oddelek za urejanje prostora opravlja naloge, ki se nanašajo na nudenje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora, vodenje postopkov priprave občinskih prostorskih aktov, pripravo, izdelavo in izvajanje programov revitalizacije starega mestnega jedra in podeželja, prostorsko načrtovanje in operativno izvajanje prostorskih aktov, pripravo programskih in projektnih rešitev za potrebe prostorskih aktov, organiziranje javnih obravnav v postopkih sprejemanja in izvajanja prostorskih aktov in spremljanje izvajanja prostorskih aktov, pripravo smernic za izdelavo prostorskih aktov, pripravo in izdelavo lokacijskih informacij, v zvezi z merili in pogoji za posege v prostor, potrdil o namenski rabi ter ugotavljanje predkupne pravice, izdelava strokovnih podlag stanja v prostoru, pripravo dokumentacije in podlag ter sodelovanje v geodetskih postopkih in komasacijah, opremljanje stavbnih zemljišč, vodenje postopkov v zvezi z odmero komunalnih prispevkov, opravila iz pristojnosti občine v zvezi z nadomestilom za uporabo stavbnega zemljišča in drugimi davščinami v zvezi z nepremičninami, sodelovanje pri pripravi ter vodenju investicij iz delovnega področja oddelka, spremljanje izvrševanja sklenjenih pogodb iz delovnega področja oddelka, druge naloge, ki sodijo v področje dela tega oddelka.

Mitja Pavliha
Pisarna: 68/III. nadstropje
PODSEKRETAR – VODJA ODDELKA
Luka Djorovič
Pisarna: 69/III. nad.
Višji svetovalec za urejanje prostora in stavbna zemljišča
Tanja Maroh
Pisarna: 76/III. nad.
Poslovna sekretarka VI
Neža Leskovec
Pisarna: 75/III. nad.
STROKOVNA SODELAVKA VII/1

Oddelek za razvoj in investicije

Oddelek za razvoj in investicije opravlja naloge, ki se nanašajo na spremljanje in analiziranje gospodarskih gibanj v občini, vodenje, organizacijo in koordinacijo dela na razvojnih projektih občine, vodenje, organizacijo in koordinacijo dela v zvezi s sodelovanjem občine na razpisih za pridobivanje finančnih sredstev, vodenje, organizacijo in koordinacijo dela v zvezi s pridobivanjem sredstev iz skladov Evropske unije, pripravo in izvajanje strategije razvoja občine ter programske usmeritve razvoja posameznih dejavnosti, svetovanje oddelkom pri vsebinski zasnovi investicijskih projektov ter pomoč pri pripravi proračuna na področju investicij, pripravo strokovne podlage in koordinacijo dela na področju načrtovanja in izvajanja razvoja in razvojnih dokumentov občine, izvajanje strokovnih in operativnih del pri izvedbi projektov, ki posegajo v delokrog dveh ali več notranjih organizacijskih enot, pospeševanje in ustvarjanje pogojev za razvoj gospodarstva in podjetništva, pospeševanje in ustvarjanje pogojev za razvoj turizma, načrtovanje in izvajanje upravno in strokovno-tehničnih nalog za pravilno in pravočasno izvajanje aktivnosti s področja investicij, ter podpora pri vodenju in izvajanju investicijskih projektov v občini, sodelovanje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja in investicij, svetovanje in pomoč na področju javnih naročil in vodenje postopkov večjih javnih naročil, nadzor v zvezi z javnimi naročili, ki jih izvajajo druge notranje organizacijske enote ali projektne skupine, spremljanje izvrševanja sklenjenih pogodb iz delovnega področja oddelka, druge upravne in strokovno tehnične naloge s svojega delovnega področja.

Evropska projektna pisarna
Boris Ravbar
Pisarna: 23/I. nad.
Vodja oddelka, podsekretar
Alenka Babnik
Pisarna: 28/I. nad.
Višja svetovalka za razvoj in investicije ter projektno delo
Katja Kunstelj
Pisarna: 24/I. nad.
Višja svetovalka za reševanje pravnih zadev
Barbara Strajnar
Pisarna: 27/I. nad.
Višja svetovalka za razvojne projekte
Romana Lanišek
Pisarna: 32/I. nad.
Višja svetovalka za za izvajanje postopkov javnega naročanja
Maja Steiner
Pisarna: 24/I. nad.
Višja svetovalka za izvedbo razvojnih projektov
Urban Veternik
Pisarna: 32/I. nad.
Višji svetovalec za investicije in javno naročanje